2009. szeptember 14., hétfő

New Moon magyar premier

Nagyon sok helyen láttam, olvastam, hogy a New Moon hivatalos oldalán a magyar premier dátuma folyamatosan változik. Ismét írtunk a forgalmazónak (Forum Hungary) emiatt és ők továbbra is a november 19-et írják, de technikai okok miatt LEHETSÉGES DE EGYÁLTALÁN NEM BIZTOS MÉG az egy hetes csúszás, azaz a november 26.

Szóval ne pánikoljatok, ne terjesszetek rémhíreket, novemberben mindenféleképpen elérkezik a hazai mozikba a New Moon, vagy 19-én vagy 26-án, de mindenképpen írni fogunk róla! A forgalmazó fogja kimondani a végső dátumot, a hivatalos honlapon is fel van tüntetve, hogy a dátumok csak megközelítő időpontot jelölnek és bármikor változhatnak.
Nekem előfordult olyan is, hogy egy órán belül 3 különböző dátumot mutatott a magyar premier dátumára. Valami szerintem nincs rendben a New Moon hivatalos lapján, ezért kérlek Titeket, tényleg ne essetek kétségbe a dátumok láttán, messze van még november (sajnos) de nemsokára biztosan leegyeztetik az időpontot. Ez hivatalos információ.

0 megjegyzés: