2009. szeptember 16., szerda

RadarOnline: Chaske Spencer interjú I. rész

Ahogy a feszültség nő a vérfarkasok és a vámpírok között a Twilight Saga-ban, úgy kerül előtérbe az egyik kulcsfontosságú szereplő, Sam Uley a farkasfalka vezető alakváltója. A Radaronline.com-nak lehetősége volt egy exkluzív interjút készítenie Chaske Spencerrel, aki Sam Uley-t alakítja a New Moon-ban – Chaske azelőtt adta ezt az interjút mielőtt a következő héten hozzálátott na Vancouverben az Eclipse forgatásához. Az interjú egyik részében megpróbálnak mindent megtudni Chaske Spencerről és arról a versenyről, ami közte és Robert Pattinson között zajlott le.
"...Volt egy verseny az egyik nap, mikor lementünk az edzőteremben, volt ott egy evezőpad és igazán elültem a fenekem, de megdöntöttem a rekordot és azt gondoltam, igen megnyertem! Mert a farkasok szeretnek egymással versenyezni az edzőteremben. Másnap ismét lementem és Rob megvert 4 másodperccel! Aztán befejeződött a forgatás és soha nem mentem vissza hogy megpróbáljam felülmúlni." Elolvasom a teljes interjút

1 megjegyzés:

Csajok!!! le a kalappal!!! nem kis munka lehetett!!!

egy ilyen edzőtáborba el mennék én is ..:D de talán inkább a vámpírokhoz... 20 kg izmot nem igazán szeretnék magamra szedni :D