2009. szeptember 20., vasárnap

Nagyágyú interjú Taylor Lautnerrel

A kaszkadőrmunkájáról:
Mostanában elég sokat csinálok. Az a klassz az egészben, hogy hagyják nekem, hogy majdnem az összeset én csináljam. Az összes cross-motoros részt én csináltam. Én csináltam azt a nagyon klassz felvételt is, amiről nem fogok nektek beszélni. Várnotok kell, hogy láthassátok. De idáig mindenképpen a kaszkadőrmunkák a kedvenc részeim.

A szellemi felkészüléséről a New Moon-hoz:
Fel kellet szednem némi súlyt. Mialatt forgattuk a Twilight-ot tudtam, hogy Jacob karaktere nemcsak érzelmileg és mentálisan fog átalakulni, de fizikailag is. Így azonnal, a Twilight forgatásának befejezése utáni napon lementem az edzőterembe, elkezdtem sok jó kaját enni, és megpróbáltam felszedni a kilókat. Most itt vagyok, 14, 5 kg-mal nehezebben.

Nehezebb vagy könnyebb volt, mint előtte gondoltad?
Az, hogy lemenjek az edzőterembe és edzzek, az könnyű volt, de az evés már nehezebb volt. Mivel muszáj volt ennem, a többiek meg csak azt mondogatták: „Viccelsz velem? Imádnék így enni.”
Minden második órában ennem kellett, és egy ponton túl az edzőm már szó szerint ezt mondta: „Tegyél bármit a szádba. Menj el a McDonald’s-ba. Vedd meg a létező legnagyobb turmixot. Mindenképp kalóriát kell bejuttatnunk a szervezetedbe.”, mivel a testzsírom abban az időben csak 7,5 százalék volt. Felébrednék és az edzőm már mondaná is: „Enned kell hat tojásfehérjét és szalonnát meg pirítóst.” Ez már sok lett. Szóval a legnehezebb része ez volt, különösen, hogy minden két órában valami kaját tegyek a számba.

Ezt továbbra is fent akarod tartani?
Igen. Már hozzászoktam. Mindenképpen fenntartom ezt addig, amíg itt vagyok.

El tudnád nekünk mesélni, hogy milyen mozdulatokat kellett megtanulnod a „Wolf Pack” jelenetekhez?
Az átváltozás előtt Jacob-ot ügyetlennek jellemzik, megbotlik a saját lábában is, egy nagy gyerek, aztán hirtelen nagyon fürgévé válik. Nem volt egy bizonyos mozdulat vagy különleges dolog, amit meg kellett volna csinálnom. A mozdulataim összessége együtt számított, olyan simának kellett lennie, mint a sétálásnak, jobban jelen kellet lennem szellemileg és igazából ez könnyebb volt, mint előtte.

Milyen százalékban töltöd az időt félmeztelen a New Moon-ban?
Azt mondanám, hogy ugyanannyit, mint amennyit a könyvben. Nem fogok neked százalékos arányt mondani, de az a jó ebbe a sorozatban, hogy hűek maradunk a könyvekhez. Szóval ez lesz. Ha olvastad a könyveket, akkor tudod, hogy milyen lesz a film.

Használod a küzdősportokban szerzett hozzáértésedet?
Nem. Igaz, hogy segít a gyorsaságban, igen. De ez nem jelenti azt, hogy Jacob jön és le „kung-fu”-zza a vámpírokat.

Még több súlyt akarsz magadra szedni az Eclipse-re?
Még 4, 5 kg-ot szeretnék. Meglátjuk, mit tehetek, de keményen fogok rajta dolgozni.

Milyen gyakran jársz az edzőterembe?
Kb. 5 napot egy héten. Már sok izmot felszedtem, mikor egyszer csak drámaian fogyni kezdtem. Nem tudtam, hogy mi a fene van. Miért vesztem el az összes súlyt, amit magamra pakoltam. És a végén rájöttem, hogy túlhajtottam magam. Akkoriban hétszer jártam egy héten edzeni. Nem hagyhattam ki egy napot sem. Két és fél órákat töltöttem az edzőteremben és több kalóriát égettem el, mint amennyit bevittem. Szóval ez volt a legnagyobb gondom, és végül vissza kellett vennem heti négy-öt napra és nem szabad olyan sokáig a teremben lennem.

Mi a helyzet a parókával?
A hosszú haj egyértelműen paróka. Megszabadultam tőle néhány nappal ezelőtt. Nagyszerű volt. Az egész gárda megtapsolt. Annyira boldog voltam.

Megtartod?
Megkérdezték tőlem: „Szóval meg akarod tartani?”, a válaszom: „Ha nekem adjátok, valószínűleg elégetem”.

Mi a legnagyobb különbség a New Moon és a Twilight forgatása között?
Ez alkalommal tudjuk, hogy mit csinálunk. Az első filmnél fogalmunk sem volt róla, hogy egy nagy filmet forgatunk, csak azt tudtuk, hogy mindannyian imádjuk a sorozatot és nagyon szeretnénk egy klassz filmet csinálni. De azt nem tudtuk, hogy az emberek bele fognak szeretni a filmbe és olyan népszerűvé válik, mint amilyen. A New Moon készítésekor már egy kicsivel nagyobb nyomás van rajtunk. De ezt megpróbáljuk félretenni és nem gondolni erre, és arra koncentrálni, amire kell.

Milyen különbséget látsz Chris és Catherine között?
Mindketten különböző módon nagyon tehetségesek. Azt szeretem Chris-ben, hogy nagyon nyugodt, és nagyon élvezzük a forgatást. A végén pedig csak hátradőlsz, hogy megnézd az eredmény, az pedig fantasztikusan néz ki.
Nagyon izgatott vagyok, hogy láthassam. Amikor nézed arra gondolsz: „Hogy lehetséges, hogy annyira könnyű és nyugodt időt töltöttünk el, és az eredmény ilyenre sikerül?”
Ugyanakkor a Catherine-nel való megbeszélések is jók voltak, ő annyira nagyon ránk hagyatkozott. Ezt teszi Chris is. Ők tényleg nagyon tehetséges rendezők, és én nagyon hálás vagyok a lehetőségért, hogy mindkettőjükkel dolgozhattam.

Volt már lehetőséged arra, hogy találkozz David Slade-del (Eclipse rendezője)?
Egy rövid időre eljött ide. Én épp a közepén voltam egy kaszkadőr próbának, amikor felbukkant Wyck Godfrey-val, az egyik producerünkkel és annyit mondott: ”Hé, ő itt David. Ekkor még nem szerződtették le őt a filmre, és fogalmam se volt, hogy ki ő. Aztán hirtelen elkezdte a kézi kamerát a képembe nyomni, és azt mondogatta: „Igen, ez egy nagyon jó szög lehetne így”. Én meg: „Mi a fenét csinál?”
Aztán végül, míg ezt csinálta Wyck megszólalt: „Ó, valószínűleg mondanom kellett volna nektek, hogy ki ő. Ez itt David Slade. Valószínűleg ő fogja csinálni az Eclipse-et. Azt gondoltam: „Ó, így már van értelme.”

Ha adhatnál Jacob-nak, vagy a vérfarkas Jacob-nak még egy képességet, mi lenne az?
Ó haver, ez egy nehéz kérdés. Valószínűleg… el akarom lopni Edward egyik képességét, mert tetszik, de úgy érzem, hogy elárulom Jacob-ot, ha ezt mondom.

Melyiket akarnád Edward képességei közül?
Nos, nem akarok csillogni. Tud gondolatot olvasni is, ugye? Szeretnék olvasni Bella gondolataiban úgy, mint ahogy Edward képes.

Mi volt az eddigi kedvenc jeleneted, amit forgattál?
Akármelyik király akció jelenetet mondhatnám, amit eddig csináltam, mivel nagyon szeretem az akciót. Vagy nagyon szeretem még a „szakítós” jelenetet. Mi hívjuk „szakítós” jelenetnek. Ez az első alkalom, mikor Bella látja Jacob-ot, miután átváltozott, akkor, amikor elmegy Jacob-ék házához. Akkor látja először, hogy a haja le van vágva, hogy megváltozott. Jacob elmondja neki, hogy nem lehetnek többé barátok. Ez egy eléggé érzelmes jelenet.

Belegondolva abba, hogy milyen szeszélyessé válik Jacob, nem érzed rosszul magad Bella miatt?
Egyáltalán nem érzem rosszul magam miatta. Magamat sajnálom inkább. Mikor olvastam a könyveket, annyira rosszul éreztem magam Jacob miatt, de most, hogy igazából is átélem őt, még sokkal rosszabb.
Bella játszik Jacob-bal. Nem érdekel, hogy a két srác közt őrlődik. Sajnálom Jacob-ot, mert Bella összezavarja őt. Egyik pillanatban meg akarja csókolni őt, a következőben meg elhagyja őt Edward-ért. Megértem azt, hogy mit érez Bella, és hogy ez egy nehéz helyzet mindannyiuknak, de akkor is nagyon sajnálom Jacob-ot.

Nagyon sok rajongó várja már azt a jelenetet az Eclipse-ben, amikor Bella és Jacob végre csókolóznak.
Igen, én is.
- Katie Bain, 2009. Július
VIA
Fordította: Edit

9 megjegyzés:

"Melyiket akarnád Edward képességei közül?
Nos, nem akarok szikrázni. Tud gondolatot olvasni is, ugye? Szeretnék olvasni Bella gondolataiban úgy, mint ahogy Edward képes."
Lehet, h itt most pont csak kétértelmű volt, de néha tökre az az érzésem - és nem csak Taylor-rel kapcsolatban -, h a színészek valójában nem is olvasták el a könyvet.

A! Szerintem ezt az ugye-ét ilyen megerősítésképpen mondta hozzá, nem konkrét kérdésként.
De biztos vagyok benne hogy elolvasták a könyveket. Taylor több nyilatkozatában mondta is, hogy sokszor olvasta a könyveket. És szerintem a többiek is.

Taylor pont hogy rengetegszer olvasta a könyveket, mert ő az egyik leglelkesebb az összes színész közül, szóval itt valami félreértés lehet csak.

Vagy az interjút készítővel van a gond, néha tudnak érdekes dolgokat alkotni. De az angol szöveg így volt, szóval a fordítással nincs baj.

Igazából ez a rész furcsa: "Szeretnék olvasni Bella gondolataiban úgy, mint ahogy Edward képes." Mert Edward nem olvas Bella gondolataiban. Persze nem teljesen egyértelmű, h hogy értette.
Mondjuk én hiszek nekik, de sokszor tényleg ez az érzésem.
/Abban biztos voltam, h a fordítással nincs baj, már rájöttem, h nagyon precízek vagytok. ;) /

csajszik a forditas igen nehez szoksor.. es neha a szereplok is felre beszelnek..megakadnak..nemtudjak mirol beszlnek.. a 20adik interview utan mar teljesen belegomolyodnak.szal errol is lehet szo.. Taylor tudja hogy mirol beszel..en David Slade tol feltemmhiszen o ugy lehurrogta a konyveket..

David Slade-től én is féltem, hogy majd elrontja a filmet, mert voltak elég érdekes kijelentései a Twilight-al kapcsolatban... De most hogy jönnek a forgatásról a képek és hogy még twitteren is írogat, engem ez nagyon megnyugtat. Törődik a rajongókkal és szerintem ez tök jó!

igen Annie.. en is pont igy erzem..

Na igen, pont ez az! Tay jól megfogalmazta, hogy miért is kell és kit kell "sajnálni"!!! Osztom a véleményét és emiatt nem tudok elhatárolódni teljesen TeamEdward irányába... szeretem mindkettőt, mind a kettőjüknek megvannak a szépségei... :)