2009. szeptember 4., péntek

Rajongói oldalak által készített interjú Chris Weitzcel I.

Külföldi rajongói oldalaknak lehetőségük volt, hogy elbeszélgessenek a New Moon rendezőjével, Chris Weitzcel még a forgatás közben.
"Azt hiszem, hogy a legnagyobb változás az, hogy én régimódi ember vagyok. Ódivatú vagyok, és azt hiszem Catherine nagyon divatkövető és a pop-érzékenysége nagyon tudatos. Jobban kötődöm a régi stílusú romantikus filmekhez. Szóval ilyen lesz, ha filmb..zi vagy, akkor fel fogod ismerni a film stílusán, és a kameramozgásokon. Sokkal kevésbé valószínű, hogy kézi kamerát fogok használni, mint Catherine Hardwicke. Ilyesmik, sokkal inkább stílusbeli különbségek, mint az én “felveszem és kidobom” lehetőségeim. Nyilvánvalóan sokkal tartozom neki, mert neki köszönhetjük ezt a nagyszerű stábot, én csak megörököltem ezt a király „szerszámosládát” és a rendkívüli rajongói bázist."

4 megjegyzés:

"ha kevés Edward lesz... levadásznak és megölnek."-ez tetszik :D
hát kíváncsi leszek mennyiben lesz más mint Hardwicke...

Ezen mi is jót nevettünk. XD
Az biztos hogy más lesz, főleg a kameramozgásokon látszik ez régi stílus (a Volterrás autós száguldásnál), amit emlegeti is. De szerintem jó lesz. Legalábbis nekem a színek nagyon tetszenek, nem hiányolom a Twilight-nál alkalmazottakat.

tetszik az hogy nem mondd rosszakat Cathrene modszererol.. sokan elfelejtik hogy SOKKAL kevesebbol csinalta Catharen a Twiligh ot mint o a New Moon t..

az biztos, hogy sokkal kevesebből csinálta meg és még így is mennyi rajongója lett a filmnek. én Chris W. néhány eddig látott jelenetéből a fura kameramozgást nagyon kilógónak éreztem, és még fenntartásaim vannak a New Moon-al kapcsolatban... De Chris mint ember nagyon jó fej lehet :)