2009. szeptember 4., péntek

Friday-Fanstuff-Frenzy #5 - rémálmok,sziklaugrás,veszély

Először is bocs. Ez a bejegyzés hosszú lett, mert nem tudtam olyan kicsire összehúzni a vidiket, hogy kiférjen kettő egymás mellé de azért még élvezhető legyen. Ezért egymás alatt vannak,nagy méretben és jól látható minden. 6 videó. Enjoy. A mai Frenzy címe azt hiszem mindent elmond. Találtam néhány olyan vidit, ami totál olyan, mintha az tényleg a New Moon-ból lett volna kivágva. Főleg az első kettő. A sziklaugrós résznél a kedvencem a hangok, ahogy Bella hallja őket és elmosolyodik rajta...Fantasztikus.
Valamint ráleltem egy olyan érdekes vidire, ami végülis trailer-jellegű, de egy olyan filmről, amiben Edward vámpírrá változás előtti életéről mesének. Ezt nagyon ajánlom, én szinte összecsináltam magam tőle. Nagyon ötletes, a zene tökéletes és a kiváló minőséget meg sem említem. Teljes libabőr. Készítettek egy olyan vidit is, ami Edward sötét oldalát mutatja meg, a vadászt, aki ritkán kerül előtérbe a könyvben és lányok így már azért ijesztő... Nézzétek meg feltétlen.

3 megjegyzés:

hát mit lehetne még írni.... a vidik nagyon jóók...
már várom a következő pénteket :)....!!!

Nagyon jók a vidik, ezeket még nem is láttam ^^

Nagyon jók a vidik...tényleg!
Nekem az utolsó tetszett a legjobban...
Illetve az egyik kedvencem a Let me sign c. szám!