2009. szeptember 9., szerda

Eclipse: Autók plusz egy kis forgatási hír

A Twilight-Gossip.com-nak sikerült lefotózni az Eclipse forgatása során használt autók egy részét. Emmett dzsipjét, egy fekete Volvo-t, egy letakart sportkocsit (Alice sárga Porsche-ja), valamint Charlie rendőrautóját és a Quileute-ék iskolabuszát is sikerült megörökíteniük.
Egy kis forgatási hír: ezen a héten többek között azokon a jeleneteken dolgoztak mikor Bella meglátogatja Jacob-ot a Black házban (valószínűleg az Eclipse 26. fejezetének történéseit forgatták le).
A képekért köszönet a Twilight-Gossip.com-nak!

5 megjegyzés:

hát márpedig vki már megnyerte az ezüst Volvót... És az nem én voltam... :(( szóval vagy vesznek egy ugyanolyan típust vagy lecserélik. De lehet hogy a fekete kocsit "csak" ellopják, nem? :O

nem tudom, ki fogja használni azt a fekete volvo-t. lehet a forgatókönyvbe beleírtak egy kis újítást autó téren...

:( :( :(
hol a C30-as???? :(

Nem igaz, h nem tudtak egy ugyanolyan kocsit venni ha már az elsőt elajándékozták. :S

én láttam amikor a csaj megkapta a kocsit....hát nem tudom hogy vagytok vele...de "ölni" tudtam volna....