2009. szeptember 27., vasárnap

Egy nagyon laza beszélgetés Jamie Campbell Bowerrel

A karaktered, Caius az, aki leginkább holtan akarja látni Bellát. Mennyit fogunk ebből látni a filmben?
Mint ahogyan a könyvben, úgy a filmben is csak egy kicsi, de fontos szerepet játszik a Volturi. Majd a negyedik filmben fognak jobban a középpontba kerülni. Én játszom Caius-t, aki nagyon dühös és mérges a világra, legalábbis szerintem. Nagyon feltűnő jelenség. Annyit lehet látni, mint amennyit a könyvben is szerepel.

Gondolod, hogy Caius azért olyan mérges, mert csak neki nincs a három vámpír közül képessége?
Neki nincs képessége! Baromira dühös emiatt! Nagyon mérges! Nem kedveli Bellát, mert nem eheti meg. Ettől nem túl boldog. Miért van ott a lány, ha nem eheti meg? Mi ennek az értelme?

Milyen képességet adnál neki, ha megtehetnéd?
A szerelem erejét.

Nincs Caius-nak felesége?
De van felesége, igen, de nem látni a közelben. Nem tudom, hogy merre lehet.

Milyen kutatást végeztél? Olvastad a könyveket? Beszélgettél Stephenie-val?
Nem beszélgettem még eddig hosszabban Stephenie-val. Tervezem, hogy ma beszélgetek vele néhány dologról kicsit hosszabban. Lehet, hogy nem lesz egy hosszú megbeszélés, talán csak 5 perc.

Igen, olvastam a könyveket, és sok internetes kutatást is végeztem, mivel jó tudni, hogy mit gondolnak a karakteredről azok az emberek, akik olvasták a könyveket. A könyveknek már magában is hatalmas rajongótábora van. Szerintem muszáj hűnek maradnod ahhoz, amit az emberek látni akarnak. Így megtettem ezeket a dolgokat és nagyon sok emberrel beszélgettem. És a barátaim is megosztották velem az ötleteiket.

Rendeztek neked meghallgatást a szerepre?
Igen, megtették. Csináltak nekem egy meghallgatást. Ciki, nem? Sokkoló!

Olvastad a könyveket, mielőtt a meghallgatásod volt?
Nem, nem olvastam őket meghallgatás előtt… Miután megkaptam a szerepet, természetesen elolvastam a könyveket. A 15 éves öcsém leültetett és rákényszerített. Odamentem anyukámhoz, ő pedig azt mondta: „El fogod olvasni, mégpedig most!” Én meg: „Na jó.”

Milyen volt a meghallgatás? Több volt, mint egy?
Csak egy nap volt. Eredetileg Demetri szerepére voltam meghallgatáson. Bementem, felvettek. Chris nem volt ott. Aztán kb. kettőkor visszahívtak, addigra Chris is beállított; találkoztam vele. Egy héttel később kaptam egy hívást: „Szóval nem te leszel Demetri, de felajánljuk neked Caius-t.” Erre én: „Ez nagyszerű.” Annyira fel voltam dobva, hogy a részese lehetek. Ez szuper.

Mész Olaszországba?
Én nem megyek Olaszországba. Nekem vissza kell mennem Londonba, hogy elmenjek és megcsináljam a Harry Potter-t, ami jó lesz. Grindelwald-ot játszom, Dumbledore régi barátját, talán szerelmét, ki tudja.

Már tudod?
Nincs benne a forgatókönyvben, mindenesetre ez a pletyka. Nem tudom, hogy ki játssza majd a fiatal Dumbledore-t. Csak ruhapróbán és hasonlókon voltam eddig.

Volt olyan a Sweeney Todd-ban, ami segített neked felkészülni erre a szerepre?
Nem hiszem, mivel a Sweeney Todd-ban lévő szerepem elég érzelgős volt. És rendes, igazából egy helyes srác volt. Caius pedig, nos nem akarom azt mondani, hogy nem rendes, de egy kicsit töprengőbb és sötétebb.
 - Katie Bain, 2009. Július
Fordítás: Edit
VIA

0 megjegyzés: