2009. szeptember 18., péntek

Peter Facinelli elárul egy sort a New Moon-ból

Ismét egy MTV interjú. Ezen lassan már senki sem lepődik meg. Egyébként én nagyon szeretem ezeket a kérdezz-felelek-et, mert izgalmas dolgok derülnek ki belőlük. Most épp Peter Facinelli-t interjúvolta meg Larry Caroll, az MTV riportere.

Szóval Peter, egyre közeledik a New Moon premierje, izgatott vagy, hogy lásd a végeredményt?
Igen, imádom azokat a trailereket, amiket eddig láttam. Izgatott vagyok, hogy lássam mit rakott össze Chris Weitz. Alig várom, – mint a könyvek és a filmek rajongója - hogy lássam magamat.

Mikor kijött a Twilight film, kétféle jelenetet láthattunk: azokat, amik benne voltak Stephenie könyvében, és az újakat, amiket Melissa Rosenberg rakott bele. Érzel valamifajta extra izgalmat ezek forgatása közben, amiatt hogy ezek ennyire újak?
Persze. Sok ember megkérdezi, hogy ’Mi fog történni a New Moon-ban?’. Te meg csak annyit válaszolsz, hogy „Nos, ha olvastad a könyvet, tudod mi fog történni.’ De szeretem azokat a jelenteket, amik nem feltétlenül vannak benne a könyvben, és sikerül a háttértörténetről kicsit többet elmesélniük. Ez hozzátesz egy másfajta alkotóelemet a filmkészítéshez, és ezek kis meglepetések a rajongók számára.

Megkértük a többi stábtagot, hogy mondja el melyik a kedvenc sora a New Moon-ban. Elmondanád a tiédet?
Rendben. Most visszakéne mennem majdnem egy egész évet, hogy megpróbáljak visszaemlékezni a szövegemre, amikor alig emlékszem azokra a sorokra, amiket a napokban mondtam… Rendben, itt van egy: „Csak éppen úgy vagyok vele, mint mindennel az életben: el kellett döntenem, mihez kezdek az adottságaimmal.” Ez az a sor, amit Carlisle mond.

Rendben, nagyszerű. El tudnád mondani, mint a karaktered?
Nem. (Nevet.) Akkor fizetned kell nekem. Ha eljátszom jobb, ha fizetsz nekem Larry Caroll (ő csinálta az interjút)!

Nos, írd le a címed és minden egyes rajongó küldeni fog neked 25 centet.
Tudod, én még nem is tudom, hogy azonnal el tudnám-e játszani Carlisle-t.

Igazán?
Nem. Ez időt vesz igénybe, és felkészülést.

Tudod nem akarjuk, hogy egy Vegas-szerű dologgá alacsonyítsd le. Mint ha egy Elvis-imitátor lennél.
(Nevet.) Nem, nem. Tényleg annak érdekében, hogy eljátszd a szerepet fel kell venned a karakter szellemiségét. Viselnem kell a fehér sminket és a kontaktlencséket, különben nem működik. Ellenkező esetben úgy néz ki, mintha Peter Facinelli megpróbálna valamit eljátszani; ez furcsa. De azt mondhatom, hogy ez a kedvenc sorom a New Moon-ból: „Csak éppen úgy vagyok vele, mint mindennel az életben: el kellett döntenem, mihez kezdek az adottságaimmal.” De ezt én mondom, és nem Carlisle. (Nevet.) A New Moon-ban Carlisle ahogy mondja az nagyon Carlisle-szerű.

Nos, mesél nekünk arról a napról, mikor elmondtad ezt a sort a New Moon forgatásán? Minden benne lesz, amit szeretnél?
Remélem. Istenem, annyira reménykedek. Tudod, ez a sor nem volt benne a forgatókönyvben. A könyvben volt, de megkérdeztem Chris Weitz-t hogy belerakhatnánk-e a filmbe, mert ezt a sort nagyon szeretem.

Igazán?
Igen, szóval beleraktuk abba a jelenetben mikor Bella karját összevarrom. Ez a könyvben is Bellával való jelenetben hangozott el. Ez az a sor, amit mindig is szerettem.

Peter tudjuk, hogy most rengeteg dolgon dolgozol. De van bármi más új, amit várhatunk?
Nos, a Nurse Jackie és az Eclipse miatt eléggé elfoglalt vagyok. Az Eclipse forgatásairól rögtön a Nurse Jackie munkálataihoz látok. Szóval az őszöm és a telem eléggé mozgalmas.

0 megjegyzés: