2009. szeptember 23., szerda

Apró hírek

Na jó, mostantól apró hírek lesz az elnevezése. Remélem tudjátok, hogy ezekben mi lesz :) Minden vegyesen :)

A New Moon-nak nem lesz olyan premierje Londonban, mint tavaly volt, helyette az október 15. és 23. között megrendezendő Római Filmfesztiválon leadnak 20 percet az Újholdból!! Nem tudom, szerintem ez a londoniaknak még mindig nem vigasz... Charlie Bewley (Demetri) megerősítette, hogy ő ott lesz, de rajta kívül semmilyen más szereplő megjelenése nincs lefixálva. Remélem az Eclipse premierrel ezt nem fogják eljátszani, jövőre oda menni akarunk!!!

Előkerült egy régebbi fotósorozat, mindenki egyik kedvenc apukáját alakító Peter-ről (mert a másik Charlie/Billy Burke), ami még a korábbi Twilight előtti korszakábólvaló, hiszen félhosszú barna hajjal és fukszal nyomatja a képeken :) Egyébként szerintem a barna hajjal annyira sokkal jobban néz ki. Több kép erre.

Film készül Stephenie másik könyvéből, A burok-ból is. Andrew Niccol lesz a forgatókönyvíró. Stephenie a Twilight filmek készítésekor is jelentősen kivette a részét a munkálatokból, sokat tartózkodott a forgatáson, hogy felügyelje és megfigyelje a munkálatokat, ez A burok esetében is így lesz, ami a könyv rajongóinak nagy megnyugvás lehet [én nem olvastam, nem is tervezem]. Szereplőkről egyelőre még nincs hír. Ha érdekel Titeket, mi lesz a filmmel, akkor szóljatok és néha-néha fogunk írni róla, de egyébként nem tervezem.

1 megjegyzés:

Sziasztok!
Én olvastam ezt a könyvet is , és hát meg kell mondjam, helyenként vetekedik a Twilighttal.
Engem érdekelne, hogy mi lesz a film sorsa. Ha esetleg ráakadtok valamire tudnátok jelezni valahol?
Előre is köszi:
Linsy