2009. szeptember 6., vasárnap

Rachelle, Peter és Billy Twitter üzenetei

Nem tudom, mi üthetett beléjük, de elég sokat írtak az elmúlt fél napban. Én most csak összefoglalom nektek, az eredeti üzeneteket ezeken a linkeken tudjátok megnézni: RachellePeterBilly.
Rachelle Lefevre megnézett egy fanvidit a Youtube-on (lásd fentebb), amit két lány készített neki, mikor kiderült, hogy nem fog szerepelni az Eclipse-ben. A világ minden részéről vannak a klipben videók, Olaszországból, Romániából, Németországból és még sok helyről.
Rachelle: Most néztem meg a vidit amiről már olyan sokat írtatok, alig találok rá szavakat, de megpróbálom. Nem tudom mivel érdemeltem ki a rajongóimat, akik ennyire szenvedélyesek, kreatívok és nagylelkűek. Teljesen kész vagyok. Ha tehetném mindenkihez elutaznék a világon és személyesen adnék nektek egy ölelést. A támogatásotok annyira sokat segített átvészelni ezt a dolgot, hogy el sem tudjátok képzelni. Hálám mindig veletek lesz.MINDIG. Nagyon szépen köszönöm azoknak, akik részt vettek a videóban és a készítőknek az idejükért és tehetségükért - nagy jövő áll előttetek :)

Peter Facinelli Atlantában van és a következőket írja: rajongókkal lógok itt Atlantában a DragonCon-on. Még egy napig itt leszek. Találkozunk holnap?
Írta még, hogy nagyon tetszenek neki a kosztümök a Con-on és adott egy linket, amin rajta van, hogy kinek van hivatalosan Twittere a stábból. Ezért én ismét megemlítem, hogy Dakota Fanningnek, Robert Pattinson-nak, Nikki Reednek, Kristen Stewartnak és még sok másnak NINCS TWITTERE. Dakota myspace oldala sem igazi, mert az is olyan alapon működik, hogy bárki felregisztrálhat egy híresség nevével. Kristennek egyébként van hivatalos myspace oldala, de azt csak az 'In the Land of Women' című film miatt csinálták neki és nem látogatja.

Billy Burke-öt már biztosan sokat nyaggatták, hogy mi van vele, mert a következőket írta: "Igen, élek. Most jöttem haza pár hétre. Adok a bajusznak egy kis pihenőt szeptember végéig. A későbbi órákban leszek, ahogy szoktam. Hogy megválaszoljak néhányat, amennyit tudok - forgattam néhány jelenetet, de van még hátra. Mindenki király, semmi óriási hülyeség, a paparazzik meg vannak veszve, a rajongók helyesek, minden halad."

0 megjegyzés: