2009. november 3., kedd

16 megjegyzés:

Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa++++++++++++++++++++++++++++

ÉNIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

hát komolyan nem hiszem el...ezek a képek!!!!!!
a második a favorite!!!!egymásnak lettek teremtve!!!! még ha sokan nem is hisznek benne :D
ááááá

Héj, ha meghaltok, akkor ki fog nekünk híreket hozni??????????:)

Eszméletlen képek....nem találok szavakat!!!!!

Azta mindenit!!!!!!! Ezek a képen fantasztikusak!!! Nem térek észhez!!!!!! Kapjatok el!!!!!! :) annyira jól mutatnak együtt! Rob pedig írtó helyes :) Ohhh My GOD :) Én se találok szavakat :)

Orsi

atyaúúúristen!!!
most mondja v.ki h ezek nem szeretik egymást.....

Nem szeretik egymást:)

Én akkor fogom elhinni, amikor az ő szájukból hallom. Addig nem.

Sajnos amióta sok "fan-kreáció" születik,nem nagyon hittem a szememnek,de alaposan meglestem öket,és tényleg fantasztikusan szépek a képek.
Olvastátok a hozzászólásokat a képek alatt?Mindegyik csaj magához nyúlt :D

Na ez a fotósorozat tényleg nem semmi! :D

Egyébként nagyon összeillnek, de kicsit hátbozogatóak a képek...pontosabban az a nagy fekete ruhás....:D viszont a motoros képet IMÁDOM!

Aham sztem is csak "barátok"....ezek után PFFFF....ennyire színészekedni meg beállítani nem lehet h igy nézzenek egymásra...OMG nagyon jók ezek a képek o.O
De h ezek nem csak barátok az tutti :D:D:D

Annyira várom már a cikket, biztosra veszem, hogy bevallják, hogy együtt vannak. Ha nem így lenne el sem vállaltak volna egy ilyen sorozatot. Most józan paraszti ésszel gondoljon bele mindenki: hosszú idő óta mindenki azt hiszi együtt vagytok ti persze folyamatosan tagadjátok, aztán felkérnek egy ilyen esküvői jellegű szerelmes hangulatú fotózásra és ti elvállaljátok, de persze továbbra is azt mondjátok hogy nem vagytok együt??? Ez hülyeség. Ez lesz a beismerő cikk. Érzem. Annak kell lennie.
Egyébként mindenki szereti Kristen-t?? Nagyon sok csúnya dolgot olvastam róla ezzel a fotózással kapcsolatban :( Tény hogy nem mindenki elégedett a képekkel, de egy-két jelző erősen túlzás. Elismerem, hogy van a képekben egyfajta gótikus, sötét vámpíros beütés, de attól szerintem még gyönyörűek.
Sorry már megint ömlengtem :)

sziasztok!!!
ez a legeslegjobb oldal amivel eddig találkoztam!!!
de komolyan annyira ügyik vagytok...:)
és lehetne egy kérdésem?!
nincs meg nektek a twilight audio kommentár le forditva??
puszancs Adrienn

Én szeretem Kristen-t és szerintem ezek a képek nagyon jók:)

Persze még mindig azt mondom, hogy ha elmondják, hogy együtt vannak, akkor elhiszem:) A képek engem nem győztek meg arról, hogy szeretik egymást...

Szia Adrienn!

Nem, nekünk nincs meg az audiokomm. szövege!