2010. január 11., hétfő

Az Eclipse-ről, a Twitterről és karaktereiről Peter Facinelli

A New Moon láz mostanában már múlóban van (legalábbis addig amíg a DVD ki nem jön), de a rajongók most a legújabb rész, az Eclipse miatt izgulnak, minél többet szeretnének megtudni róla. Peter Facinelli arról mesélt a Nursie Jackie című sorozatának sajtókonferenciáján hogy mire számítsanak a rajongók a harmadik részben a karakterét illetően, valamit elárulta hogy a bestseller könyvek közül melyik a kedvence.
„Amit igazán szeretek a harmadik részben az, hogy olyan oldalát láthatjuk Carlisle-nak amit még ezelőtt soha.” mondta Peter sajtókonferenciáján. „Valójában láthatod a vámpírképességeit, mert sok nagyszerű harci jelenet lesz. Ez a kedvenc könyvem. Carlisle kitart az emberségesség mellett.” magyarázta Peter. „Nem akar vámpír lenni.”
És ami a sorozat utolsó kötetének, a Breaking Dawnnak a megfilmesítését illet Peter ugyanolyan bizonytalan, mint bárki más. „Általában a rajongók azelőtt tudnak erről mint én.” vallotta be nevetve Peter. „Biztos vagyok benne, hogy látni fogjuk ezt a neten is.”
Mivel Facinelli az Eclipse-t és a Nursie Jackie című sorozatot párhuzamosan forgatta, ezért az Eclipse-ben parókát kellett viselnie. „Parókám volt.” fedte fel a titkot arról, hogy hogyan volt képes az ijesztően sápadt Carlisle és a természetes hajszínű Dr. Fitch Cooper karaktere között váltani. „Voltak napok, mikor szó szerint órákat szaladgáltam az erdőben majd hirtelen egy repülőn találtam magam és a Nursie Jackie forgatásán voltam. Három naponta utaztam Vancouverből New York-ba. Számomra ez igazán élénkítő volt.”
És miként érez a párhuzamos forgatásról: „Valójában élvezem ezt, mert élvezem amit csinálok. Szóval mikor megjelenek munkában, az igazán pezsdítő és feltölt energiával. Sokszor fordult elő hogy a repülőről vörös szemekkel és mintegy három óra alvással szálltam le és egyenesen dolgozni mentem. De ismétlem jól érzem magam, és a színészek annyira fenomenálisak. Amint a forgatáson vagyok, annyira sok energiám lesz.”
Illetve kifejtette a véleményét, hogy miért is érdekes ellentétes karaktereket alakítani: „Számomra igazán élvezetes ennyire különböző szerepeket eljátszani, mert Carlisle annyira – nyugtató természet és szilárd, ő ennek a családnak az alapköve. Cooper egyáltalán nem ilyen. Ő – úgy értem 4 doboz Red-Bullal veszi körbe magát. Szóval képesnek lenni két ennyire más szerepet hozni - ahol az egyikben nagyon nyugodtnak kell lennem, a másikban pedig igazán energikusnak - nagyon szórakoztató számomra.”
Most hogy van némi szabadideje azt Twitteren lógva tölti el, ahol már másfél millió követője van. „Élvezem a Twittert, mert így tarthatom a kapcsolatot a rajongókkal és nagyszerű módja annak hogy információkat osszak meg velük és szórakoztassak is. Szeretek az emberek arcára mosolyt csalni, és tudatni velük hogy mit csinálok.” Egyértelművé tette hogy egy dolgot soha sem fog tenni Twitter profilja segítségével: eladni. „Szeretném tisztán tartani a Twitterem. Nem szeretnék bármit is eladni a követőimnek.”

4 megjegyzés:

Kis túlzással de Peter-t szentté kéne avatni! Imádom őt, annyira kedves meg minden :) :P

Timy,egyetértek. Úgy maga Carlise,mint karakter is szimpi,de Petert imádom. Ő olyan vicces és élvezi az életet. Ő boldog,mindig és ez tetszik benne.
Meg,hogy a rajongókat mennyire szereti. Ő olyan közvetlen és aranyos mindenkivel (már amennyire letudtam szűrni az interjúkból)

szeretem Petert.

Nekem is az egyik nagy kedvencem Peter, de ez a szemüveg, bakker. Borzasztó :)

Egyetértek én is Timy-vel:) Ő nekem a nagy kedvenc:) A többieket is bírom, de nem bírják nálam túlszárnyalni Peter-t:)

És nem tudom ki tette rá azt a Harry Potter-es szemüveget, de...ööö...no komment:) Ha meg magától vette fel, akkor remélem csak poénból:)