2010. január 11., hétfő

Steph vs Summit?

A Breaking Dawn a Saga befejező része és talán ezt övezi a legnagyobb várakozás, hiszen eddig azon kívül, hogy ténylegesen lesz moziban, semmi más információnk nincs róla.
A pletykaguru Ted Casablanca egy elég érdekes cikkel állt elő.
Ugye a BD-nél talán a legnagyobb kérdés az, hogy egy vagy két részben fog e a nagyvászonra kerülni. Ted szerint Stephenie és a Summit erősen vitatkoznak ezen, hiszen Steph szeretne minél előbb túl lenni rajta, nem szereti ezt a nagy sajtófelhajtást és nem akarja, hogy csak erről ismerjék majd fel a későbbiek során. Természetesen szeretné kielégíteni a rajongókat, de ő a 4 filmet bőven elégségesnek tartja.
Ezzel szemben a Summit mindenáron próbálja meggyőzni az írónőt a 2 részes befejezésről, hisz ez nekik dupla annyi pénzt is jelentene. Steph-et azzal próbálják meg jobb belátásra bírni, hogy a jobb és kreatívabb megoldást tartják szem előtt, művészileg ez lenne a helyes út és ehhez a 2 film szükséges lenne.

Én kivételesen a Summit oldalán állok, ezt a könyvet egy filmbe vétek lenne belezsúfolni, egy 3 órásba meg ezer százalék, hogy nem fog belemenni a stúdió.
Jobb lesz ha sietnek a döntéssel, a mi idegeinket sem lehet sokáig húzni...
via

Update: az utolsó részt biztos, hogy nem Chris Weitz fogja rendezni, mindhárom színész már aláírta a szerződést, továbbra is kérdéses, hogy 1 vagy 2 részes lesz, de biztos, hogy Vancouver-ben fogják forgatni.
via

11 megjegyzés:

Jajj Steph, szerintem se lehet egybe bezsúfolni mindent. Össze vissza ugrálnánk a részek között és csak kapkodnánk a fejünket. Élvezhetetlen lenne. A BD az egész Saga csúcspontja, ezt nem érdemes elcseszni sztem. Már nem azért mert nekem ez a kedvenc részem :P

Lehet h a Summit csak pénzéhségből akarja 2 részesre, de akkor is igazuk van sztem. Vagy akkor kérünk egy 4 órás filmet xD

Egy részbe sztem képtelenség lenne belezsúfolni... Én most kezdtem el olvasni és már olyan dolgokat történtek amiket nem lehet kihagyni..
A New Moon.nál is rövidítettek és emiatt a film nagyon "kapkodós" lett.. pedig így is 2 órásra sikeredett.
Sztem mindenki a 2 résszel járna jól;)

Én a négyórás variációra szavazok. :D

Nekem még a 12 órás is jó lenne :)De én a 2 részes változatra szavazok. :) Egy filmbe annyi mindent lehetetlen belezsúfolni. Nekem az a kedvenc könyvem. (L) Nagyon, de nagyon várom már. De előtte még az Eclipse is kijöhetne végre.

Jó, hát persze, hogy mindenki a két részes variácóra szavaz...ki mondaná azt, hogy ne legyen két részes, szerintem olyan ember még nem született!

Ez a 12 órás lehetőség - ha már egy részbe akarják belezsúfolni - nem túl rossz! :D

Hát szerintem egy részben kéne..:D nem azért imádom a könyvet filmet meg minden de végül is ez egy rész az egész, ha meg félbeszedik, nem ugyanazt az élményt adja vissza. de végül is így még több twilight saga-s film:D hát nem tudom én szívesen néznék egy 3 órás hosszú filmet is amugy:D hát a végeredmény is-is és az mindegy hogy egy vagy kettő részben csinálják meg, csak legyen nagyon szupi :D és kíváncsi vagyok, hogy végül is hogyan döntenek.=)

(SPOILER)
Egy idejig én is azon voltam, hogy egy részes legyen, de aztán beláttam, hogy jobb a két részes. Mert a negyedikben rengeteg minden történik és ha megnézzük meg is lehet húzni a határ vonalat! :) Mert ha én vágnám, rendezném a filmet akkor nálam az első rész az addig tartana amikor Bella felébred vámpírként. Mert addig is rengeteg minden történik és akkor sokkal jobban ki lehetne dolgozni egy csomó részt :D. Aztán ugye a második rész pedig jobban ráhangolódna a Voulturis cuccra. :) Szerintem én így csinálnám. Remélem Steph beleegyezik, hogy így legyen, mondjuk őt is megértm ,hogy nem akarja h beskatulyázzák. Bár szerintem ez már a könyvek megírásánál megtörtént, mert ha valaki nekem azt mondja hogy Stephenie Meyer, akkor nekem nem mondjuk a Burok jut eszembe hanem a Twilight, New Moon stb...

Borinak igaza van én is pont ott húznám meg a határvonalat és szerintem is jobb lenne,ha két film lenne.
Így még többet izgulhatunk az előzeteseken meg minden és szerintem is
SPOILER
A második filmben a Voulturis részt jól kidolgozhatják.
Mert ugye ott történik a vámpírok felkutatása,meg a meggyőzésük és maga a Voulturi látogatása,előtte pedig Bella szervezkedése( elmegy J-hez) szóval a második film ami készülne belőle,az is elég tartalmas lenne és persze ott van a végén az örökkön-örökké boldogan,ami kihagyhatatlan =)
az első rész meg lenne az esküvő, a nászút (Esme szigete) a terhesség,a szülés és az átváltozás. Még ez is elég sok minden,tehát a véleményem az,hogy ha két részre szedik a könyvet,akkor is meg lesz a kellő cselekmény és izgalom.
SPOILER VÉGE

Az meg,hogy Stephenie nem akarja,hogy beskatulyázzák,az kicsit fura. Legyen büszke a könyveire,ne hogy már ezért legyen egyben az egész könyv megfilmesítve.
Nagyon sok pénzt hozott neki a konyhára és még mindig hoz és szerintem élvezze,amíg lehet ezt a nagy felhajtást,ami körülötte van,mert bár imádom ,ahogy ír ,de nem hiszem ,hogy lesz még egy olyan könyve,amely ennyire sikeres lesz.
Persze soha sem tudhatom,de általában ez így van és bár a Burok is jó könyv (még nem olvastam el teljesen) de nincs akkora rajongó tábora (szerintem),mint a Twilightnak.

Huh,bocsi a helyesírási hibákért, egy szó,mint száz a véleményem,hogy szedjék kettőbe a könyv cselekményeit és legyen kettő film =)

bOri és Niki1213, olyan jól megfogalmaztátok :) tökre egyetértek :)

Akkor - mivel mi vagyunk kevesebben, még egy szavazat az egy rész mellett. Egész egyszerűen nem látom, hogy jó lenne belőle két részt csinálni...