2010. január 25., hétfő

Jackson Rathbone Seventeen Magazine interjú

Ez a 17 kérdéses Seventeen Magazine interjú még a Twilight promóciós időszakában készült, de olyan kérdéseket, válaszokat tartalmaz ami többet elárul Jackson személyiségéről. A kedvencem a 16-dik kérdésre adott válasza. 
1. Mikor csókolóztál először?
Amikor 13 éves voltam, egy két évvel idősebb lánnyal randiztam. A moziban voltunk és körülbelül fél órája ment a film (Titanic) és ő megtette az első lépést. Én nagyon félénk voltam és valószínűleg soha nem tettem volna meg az első lépést, szóval ez megrengette a világomat. Két éven keresztül hol randizgattunk, hol nem. Hallottam, hogy ő mostanában ment férjhez, szóval nem fogom elárulni a nevét, de még mindig különleges helyet foglal el a szívemben.

A többi kérdésért és válaszért irány a könyvtár: 17 magazin - Jackson Rathbone

3 megjegyzés:

IMÁDOM EZT A PASIT!! :))

beleestem Jacks-be :P na jó eddig is bele voltam :D

Hát, ezek a kérdések:) Meg a válaszok:) Jöhetne még pár ilyen interjú:)