2010. január 10., vasárnap

Chaske Spencer Rob Zombie-t ajánlja a BD rendezői székébe


Már sok színészt kérdeztek meg arról, hogy kit szeretnének látni a Breaking Dawn rendezői székében. Kristen Stewart és Kellan Lutz ismét Chris Weitzet szeretné, Jamie Campbell Bower, Ashley Greene és Nikki Reed Tim Burtont, Robert Pattinson pedig Gus Van Santot.
Chaske Spencer viszont egy új névvel rukkolt elő: Rob Zombie-val. Ezt a Youth in Revolt című film bemutatóján tudta meg tőle az Mtv News. Zombie neve inkább a horror filmek kedvelői számára lehet ismerős, hiszen két Halloween film rendezése fűződik a nevéhez. „Szeretem mindkét rendezőt, Davidet és Christ is,” – mondta. „Lehet hogy hülyeségnek hangzik, de klassz lenne látni hogy mit csinálna Rob Zombie, ha valaha is őt választanák erre. Király lenne. Egy érdekes film lenne.”
És mi az érzése Chaske-nek, vajon két részben csinálják meg a Dawn-t? Van valami belső információja?
„Fogalmam sincs. Valószínűleg többet fogok tudni, mikoris találkozom a héten az ügynökömmel. Nem tudok semmit.”
Mindenesetre érdekes egy felvetés annak fényében hogy milyen jelenetek vannak a BD-ben. Mi a véleményetek, ki lenne a legalkalmasabb a negyedik Twilight film megrendezésére? Személy szerint sem Chris Weitznek, sem Tim Burtonnek nem örülnék. Valaki más kéne... Reméljük hamarosan kiderül, hogy ki veszi át a rendezői kormányt a franchise-ban.

5 megjegyzés:

Szerintem se Chris-t! Azt még nem tudom David S. hogy rendez, szóval róla nem tudok nyilatkozni. Gőzöm sincs kit szeretnék :/

Egyetértek,ne Chris-t.
Nekem tetszett a New moon,úgy ahogy ,de a Breaking Dawn-hoz nem tudom elképzelni Chris stílusát..legyen valaki más.
David Slade-re pedig nagyon kíváncsi vagyok,lehet ,hogy ő lenne az ideális személy.

Nekem meg tökmindegy csak csinálják meg:)

Tim Burton!!! Ő zseniális.

Szerintem se Chris vagy Tim Burton rendezze. Chris szerintem nagyon eltérne a könyvtől és furcsán oldaná meg(a furcsát itt most rossz értelemben mondom), Tim Burton pedig - azon kívül, hogy ugyancsak eltérne a filmtől - egy teljesen más dimenzióba vinné fel a sztorit. Úgy értem, hogy más jelentést kapna a film.(bocsi, ezt másképp nem nagyon tudom elmagyarázni).
Én, szívem szerint, visszahívnám Cathrine Hardwicket, aki a Twilightot rendezte, mert szerintem ő tudná megoldani a legjobban. Tudom, hogy ő is sokat változtatna rajta(mint bármelyik másik rendező), de ő talán élvezetesen oldaná meg.