2010. január 13., szerda

David az újévi ajándékról...

David mester a nagy hallgatás után a következőképpen szólott:
Az újévi meglepetést törölték. Nem az én kezemben volt sajnos. De próbáltam. Másik megjegyzés, a szerkesztési munkák a végső cél felé tartanak...

Ami a következőket jelenti: a Summit nem engedte meg David-nek az új anyagok kiadását (ami egyébként több új kép lett volna az Eclipse-ből) valószínű a kiszivárgott forgatókönyv miatt. De mivel hamarosan befejeződnek a film első utómunkálatai várhatunk egy teaser-t... Nemsokára. Szerintem hónap végéig valamivel előrukkolnak. Legalábbis én nagyon reménykedem.

3 megjegyzés:

csak ismételni tudom magam. Nagyon kíváncsi vagyok már :P és telhetetlen, mert ugye kéne a New Moon dvd is, meg Eclipse trailer is :D

nem igaz.. egyszer csak egyszer lehetne már az amit megígérnek... remek.. köszi Summit szeretünk! Akkor is szerettelek amikor Rachellet is elbocsátottátok.... istenem.. :@

most jól kiakadtam ezen XD

A szándék a fontos. A Summit meg mindig is görény volt, hát erre nem lehet mit mondani. Mindenesetre remélem Jacksonnak nem mosták meg nagyon a fejét a forgatókönyv miatt, nyilvánvalóan nem az ő hibája volt (ki "szivárogtatna ki" egy forgatókönyvet, amelynek minden oldalára nagy betűkkel rá van nyomtatva a neve?).