2010. január 7., csütörtök

2010 People's Choice Awards

 Kellan: Megérkezés, Show || Taylor: Megérkezés, Show, Backstage via KLO, T-L.net
Tegnap este megtartották a People's Choice Awards-ot, melyen a Twilight stábját Kellan Lutz és Taylor Lautner képviselte. A díjátadón Taylor a Best Breakout Movie Actor (Legjobb feltörekvő moziszínész) kategóriájában győzedelmeskedett. Viszont a további kategóriákban is felülkerekedtek a Twilight színészei, vagy maga a franchise, ezek a következők voltak:
Best On-Screen Team: The Twilight Saga (Robert Pattinson, Kristen Stewart, Taylor Lautner), Best Movie: Twilight, Best Franchise: The Twilight Saga.

5 megjegyzés:

Fent maradtam, megnéztem a vörös szőnyeges bevonulást - erre Tay nem volt sehol! xD Mondom kösziii. :D Hátsó ajtón ment, vagy mi? :P

:))
Imádom ezt a Quenn Latifah-t nagyon nagy :) Van Neki szövege.Igaz a paródiából egy mukkot se értettem,csak amit Ed mondott.:)) Vajon miért is?Egy párszor megnéztem már a filmet... :))
Taylor pedig cuki,de mintha nem lenne olyan izmos mint a filmbe.Vagy enyit takar az öltöny? :)

Ennyit takar az öltöny. :)

Ugyanúgy napi szinten edz, valamint a felvételek előtt mindig "bevoltpukkanva", vagyis kicsit edzenie kellett, amitől az izmai megduzzadtak. :)

Engem nem érdekel amúgy mennyire izmos, csak maradjon olyan, amilyen. <3

Hihi nagyon édesek =P

Nekem amúgy az tűnt fel,hogy mikor Taylor átveszi a díjjat és mindenki megtapsolja,akkor pont mutatják Taylor Swiftet,hogy álva tapsolta meg Taylort..cuki =)

Azért az a nagy visítás..hűű.. tényleg őrültek az emberek xD

Niki1213

The Spoof was really funny <3