2010. január 9., szombat

Hayley Williams a Twilight Soundtrack albumairól

A Paramore frontembere, Hayley Williams büszkén lobogtatja a Twilighter zászlaját, mikor bandájának pop-punk dala, a Decode felkerült a Twilight Soundtrack albumára. De Hayley elárulta miért utasította el a felkérést a New Moon Ost-je esetén.
„Őszintén szólva nagyszerű volt részese lenni az első résznek.” – mondta az MTV News-nak Hayley Williams a People Choice Awards vörösszőnyegén. „Megkérdeztek minket hogy szeretnénk-e a másodikat is megcsinálni, de nemet mondtam. Nem akartam bármit is kikényszeríteni. Nagyon korán megkerestek minket, még azelőtt hogy tudták volna használni szeretnék-e egyáltalán. Azt akartuk, hogy őszinte és eredeti legyen.”
Annak ellenére, hogy a Paramore nem járult hozzá a New Moon Ost-jéhez, Hayley elmondta hogy élvezte a lemezt. „Minden könyvet olvastam, kivéve az utolsó fejezetet a Breaking Dawnból, szóval nem mondok le a filmekről.” – mondta. „Igazán izgatott vagyok a második soundtrack miatt. Imádom a Death Cab for Cutie-t és Bon Ivert. Azt gondoltam, ez igazán nagyszerű. Boldog voltam, hogy részesei lehettünk az első filmnek.”
Azt figyelembe véve, hogy a soundtrack végülis mennyire sikeres lett, Hayley nem bánja döntését?
„Nem, mert a Brand New Eyes című lemezünk szeptemberben jött ki, és nonstop ezt promotáltuk. Szóval nagyon elfoglalt és izgatott voltam. Valójában nem tudsz semmit megbánni. Jól megvagyunk.”
De a Paramore-t nem zárják ki a harmadik rész, az Eclipse soundtrack albumáról.
„Majd meglátjuk, hogy mit hoz a jövő.” – mondta Williams. „Nem tudom – ha eredetinek és őszintének érzem. Ha írunk egy dalt és úgy érzem, hogy működik a filmmel együtt, nem zárkózom el, de nem erőltetem ezt az egészet.”

4 megjegyzés:

Hajrá Hayley! Remélem lesz egy Eclipse-es Paramore szám! :D
De mégis hogy lehet az, hogy épp az utolsó fejezetet nem olvasta a BD-ből??? o.O Akkor már nem inkább az utolsó könyvet?

én a Twilight miatt kezdtem Paramore-t hallgatni, előtte nem nagyon, de sztem tök jó dalaik vannak...nem lenne rossz ha írnának számokat az Eclipse-hez is :P :)

Hát a második lemez elég gyengécske lett. A harmadikban jobban bízom, de azért ráerősíthetnének egy kicsit Hayleyék, biztos ami biztos alapon. Mindenesetre nem lett szimpatikusabb a Paramore attól, hogy erre-arra hivatkozással nemet mondtak a második filmben való közreműködésre.

Tényleg fura, hogy az utolsó fejezetet nem olvasta...:)

Nekem mindkettő OST tetszik:) Persze mindkettőben vannak olyanok, amik nem jönnek be, de ettől függetlenül jó mindkettő. Szerintem a harmadikat is jól meg fogják csinálni:)