2010. január 16., szombat

Jeune Jolie interjú Taylor Lautnerrel és Instyle szkennek

A francia Jeune Jolie magazin készített Taylorral egy interjút még a párizsi New Moon sajtókonferencia idején.
Ebből egy részlet:
Ugyanolyan népszerűvé váltál mint Robert Pattinson. A rajongók Team Jacob és Team Edward táborra szakadtak. Milyen ezzel az új népszerűséggel élni? Nem félsz a hisztérikus rajongóktól?
Nem, csak önmagadnak kell lenned. Ami most velem történik az bámulatos, mindannyian tudjuk hogy a rajongók nélkül nem lennénk itt, ezért vagyunk hálásak nekik. Mikor elkezdtük, azt gondoltuk hogy szeretnénk egy kis filmet csinálni azoknak akik szeretik ezt, de természetesen nem gondoltuk volna hogy ilyen sok ember támogat minket. Ez a szituáció segít nekünk, hogy a munkánkra koncentráljunk.


Illetve beszkenneltem a magyar Instlye magazinban található Taylor interjút. Ezt is a könyvtárban találjátok.

6 megjegyzés:

Pfff...még hogy ugyanolyan népszerű mint Rob!A nyomába sem ér......

Anna mi az hogy a "nyomába sem ér"??? Ez talán a te álláspontod, de én legalábbis egyenrangúnak tekintem őket. Hatalmas erőfeszítéseket tettek mindketten ezen franchisért, és egyéb dolgok tekintetében is. De hogy összehasonlítsak ennyire két különböző ember?? Sose tenném meg. Nyilvánvalóan más egyéniségek, másért szeretik őket. Valaki Rob-ot részesíti előnyben, valaki meg Taylor-t. De hogy azt írd hogy "a nyomába se ér", kissé erős kijelentés.
Tudod a baj, hogy azt szűrtem le hogy a Rob/Edward rajongók jobban leszólják, bántják, sőt bántó szavakat írnak/mondanak Taylor-ra csupán amiatt mert az általuk nem szerettet Jacob Black-et alakítja. De ezt fordított esetben nem igazán tapasztalom. Nem olvastam még olyat hogy egy Tay fan rossz dolgokat mondana Rob-ra. Pedig elég sok fórumot, más fanoldalt olvasok.
Én tisztelem mindkét fiút, egyikük sem tökéletes, de hisz olyan ember nincs is.
És szerintem Tay kezdi Rob-ot lassan de biztosan beérni népszerűségben. :)

Ez az én véleményem...ha nem tetszik nem kell figyelembe venni...de akkor ha te leírtad részletesen a véleményed én is leírom!Nem keverem össze Taylort meg Jacobot...amennyi Tayloros videót láttam és interjút olvastam én abból már leszűrtem hogy nem kedvelem az olyasfajta embereket mint ő...most ebbe bele lehet kötni..de számomra unszimpatikus...arról meg csak annyit hogy szoktam egy bizonyos fórumra járni(filmkatalógus) és ott meg érdekes módon Rob-ot szólják le a Taylor fanok..és én meg őket tartom becsmérlőnek..ja és még valami...mint színész számomra Taylor semmit nem mutatott be...csak az izmos testét villogtatta..ezért van ez a hirtelen népszerűség felé...bár itt megjegyezném hogy az alkonyatba tized annyian szerették mint most..lehet hogy most még egy darabig a toppon lesz..de miután "lehervadnak" az izmai utána senkit nem fog érdekelni..majd ha megmutatja egyszer a tehetségét akkor igyekszem pozítiv dolgokat gondolni róla...még leszögezném ha egyik Taylor fan se vegye támadásnak amiket írtam...ez az én véleményem..nem kell személyes sértésnek venni!

Erre szokták mondani hogy kinek a pap kinek meg a papné!
Majd meglátjuk mit hozz a jövő ha azok az izmok "lehervadnak"!
Én itt a kis eszmecserénket le is zártam, nem kívánok tovább ezzel a témával foglalkozni. :) :)

Úgy bírom, h erre az oldalra annyi filmszakos jár... Így biztos háttértudással állíthatja legtöbbünk, h ennek vagy annak a színésznek hiányos a szakmai eszköztára egy másikkal szemben, hiszen szakértő szemmel, nem pedig hobbikritikusként nézzük a vásznat, és biztosak lehetünk benne, h nem keverjük össze az érzelmeinket a realitással. ;)