2010. január 25., hétfő

Kristen az Eclipse-ről


Tegnap volt a The Runaways bemutatója és ha már ott volt Kris megkérdezték, mi a véleménye az Eclipse-et rendező David Slade-ről. Egyébként érdekes, hogy a New Moon előtt Chris Weitz-ről csak úgy áradozott mind Rob, mind Kris, azonban David-ről eddig semmit sem mondtak. Most ez azért lehet, mert nem kérdezték róla, vagy mert nem jött be nekik? Mi mindenesetre imádjuk a pasit, szerintünk az Eclipse sokkal jobb lesz, mint a New Moon volt, amit hát nem nehéz túlszárnyalni... Legalábbis ha a mi mércénket nézzük. Egyébként Kristen azt is elmondta, hogy még mindig nem tudják, hogy a Breaking Dawn egy vagy két részes lesz-e. Érthetetlen mit tököl már vele a Summit.
És még egy utolsó megjegyzés: szerintünk januárban tuti nem lesz Eclipse trailer, mivel most nagy izzás van Kristen miatt a Sundance-en és a stúdió tuti nagyot akar ütni az Eclipse-szel, ezért ha most adnák ki nem szólna akkorát...
Kristen Davidről:
“Ő nagyon gyakorlatias rendező. Nagyon, nagyon. Teljesen megfontolt. Szerintem ez nagyon király lesz a ‘Twilightnak,’ mármint jelenetek szempontjából. A film egészét nézi. Nagyon nagyon sok időt tölt vele…nem sok kézikamerás felvételt fogunk látni. Nem siet el semmit, ami nagyszerű. Több időd van gondolkodni azon, amit csinálsz. Nem tudom [milyen hangulata lesz] még nem láttam a filmet.” via

2 megjegyzés:

1000 bocs, de sztem a NM nagyon is jó lett... :)
Amúgy én is észrevettem, hogy C. W.-ről mindenki áradozott, meg imádta, szerette. Steph egyenesen istenítette az oldalán. De D. S.-nél semmi. A nagy semmi. És ha mondanak is valamit, akkor a munkáját dicsérik, nem pedig őtt magát. :S (Vagy csak én látok szellemeket?)

Szerintem is jó lett a New Moon:)

Egyébként én már nem várok semmit az Eclipse-el kapcsolatban, mert az a kedvenc könyvem és nem akarom ezt a hibát elkövetni. Szerintem olyan szintű lesz mint a New Moon. Én nem várok többet, mert szerintem nem lesz jobb a harmadik film, mint az előző kettő.