2010. január 22., péntek

Megvan az Eclipse zeneszerzője!

Új hírek az Eclipse háza tájáról: mint már régebben David írta, szorítsunk neki ugyanis szeretnének a film zenéjéhez megnyerni egy bizonyos emberkét. Nos kiderült, hogy ez az ember nem más, mint a nagyszerű Howard Shore. Oyan fantasztikus filmzenéket készített mint például a 3 Gyűrűk Ura film, Hetedik, Pánikszoba, Aviátor és még sok más. Ez a lehető legjobb hír az utóbbi napokban, itt szerkesztőségi berkekben mind a teljes 2 fő teljes boldogságban úszik, hiszen nem gondoltuk volna, hogy egy ilyen neves, többszörös (számszerint 3) Oscar díjas zeneszerzőt kap a Twilight Saga harmadik része. Ez nagyon ÁLLAT lesz!!! via

3 megjegyzés:

HÚÚÚ,ez csuda klassz.Nem hallottam még az emberkéről,de ha ennyi oscart nyert,akkor tudhat valamit.:)
MOst még jobban várom az eclipset :)

Én se hallottam még róla, de csak azért mert általában nem nézem egy film zeneszerzőjet. De ugye kivételt képez a Twilight Saga, ahol az egyik legfontosabb tényező nekem a zene. Beleértve a Score és a Soundtrack (OST) :)

Én ismerem:) És nagyon szeretem a zenéit. Már most tudom, hogy tetszeni fog:)