2010. január 20., szerda

David Slade azt üzente...


... elfogyott a filmtekercse. Persze ez nem igaz. Igazából a David mester ismét jelentkezett twitteren és elárulta, hogy egyre jobban haladnak, ha jól vettem ki a szavaiból, a végleges filmhosszon munkálkodnak most, de még nagyon sok számítógépes munkálat van hátra. Azt is letisztázta, hogy az Eclipse trailer kiadása nem rajta múlik, ő már nagyon szerette volna kiadni, de a Summit fog ezzel kapcsolatban dönteni, fogalma sincs mikor. Úgyhogy aki követi twitteren ne zaklassa tovább ezzel kapcsolatban, hagyjuk nyugodtan dolgozni, eddig is remek munkát végzett és ő az első rendezőnk aki folyamatosan tájékoztat bennünket twitteren, a forgatásról is mennyi képet kaptunk tőle, emlékeztek? Ne bombázzátok ilyen jellegű tweet-ekkel.
Szóval a drága stúdió ismét bebizonyította mekkora fasza gyerek és természetesen mi isszuk meg a levét. Az új képek kiadását is már kétszer eltolták, azokról azóta sincs hír. Sajnos nem tudunk mást csinálni, mint várni, de egyébként pont azt beszéltük Barbival, hogy valószínű rájöttek a New Moon anyagok kiadásánál mennyire elszálltak, ezért most lassabbra vették a figurát. De ezt se kéne ilyen keményen nyomatniuk, egy kb 40 másodperces anyagot már kiadhattak volna, azzal ellettünk volna egy jó hónapig, utána mondjuk 2 kép, az is elég 1 hónapig. Utána meg már a zenéről is lehetne híreket nyomni, szóval értitek. Lehetne ezt rendesen, módszeresen csinálni, nem úgy mint a New Moon-nál és nem úgy mint, most, hogy októberben kiadnak egy képet az Eclipse-ből, azóta meg semmit (a poszteren kívül). És mindjárt február van...
Frissítés: David bá' még üzent nekünk kettőt:
#1 Ajj paranoid emberek, a Summit jó emberei és én remekül kijövünk egymással. Csak nem tudom mikor lesz kint a trailer.
#2 Továbbra is vágunk, épp a nagyszerű Art Jones-t figyelem, ahogy szorosabbra fűzi a szerkesztett anyagunkat, szegény Jacob törött bordával fekszik az ágyban, kint esik, hamarosan ebéd...

Ui.: bocs, hogy ezt a képet raktam be, de nem volt jobb ötletem. Nem akartam megint Eclipse poszterezni. Helyette itt van ez a David által fotózott kutya egy mosodából. David nemcsak Twilight-os képei egyébként Flickr-en is megtekinthetők erre.

3 megjegyzés:

Türelem, tornaterem.
Én jól lekötöm magam a forgatókönyvvel. Fordítgatom, bár iszonyú lassan megy, öröm minden pillanata. :)

Nem tudom, én halálosan nyugodt vagyok és boldog is, hogy semmi hír az Eclipse-ről. Továbbra is azon a véleményen vagyok, hogy minél kevésbé adják ki nekünk az egész filmet, annál jobb...

És imádom ezt az embert!!! Ezek a képek! *.*

Én azért már igen-igen kíváncsi vagyok a trailerre,de az igaz,hogy a new moon-nál már sok volt amit kiadtak.Élveztem a filmet,de azért néhol pl.Ed-Bella szakítás már majdnem uncsi volt,mert előtte hetekig megnéztem a vidit amit kiadtak napjába legalább 5x :D
Szóval ahogy írtad Annie,lehetne ezt szépen sorban,hatáskeltésnek egy picit,de valószínű még mindig a forgatókönyv miatt nem enyhültek :(
Nem tudunk mást csinálni mint várunk,annál élvezetesebb lesz ha végre láthatunk belőle valamicskét :)