2010. január 3., vasárnap

Eclipse tesztvetítés??

Már megint az Imdb-n két olyan bejegyzés látott napvilágot miszerint már megtartották az Eclipse tesztvetítését. Mindenki nagyon bizonytalan ezzel kapcsolatban, senki sem tudja hogy igaz-e egyáltalán, hiszen bárki bármit beírhat az Imdb-re. Nem ellenőrzik le a hitelességét.
Nem fordítjuk le a beszámolókat ezen okok miatt, de akiket érdekel azok elolvashatják itt és itt. Mások szerint a New Moon tesztvetítése is a produkció előkészületének ezen fázisában volt megtartva.
De annyi a lényeg az angolul nem tudóknak hogy mindketten egyöntetűen azt írták hogy sokkal jobb lesz a harmadik Saga film, mint az első kettő volt (??). Illetve megemlítik hogy ÁLLÍTÓLAG a Golden Globe-on (Január 18-án) mutatják be az első Eclipse trailert. Majd meglátjuk, hogy így lesz-e.

Mindenkiben azon kérdések fogalmazódnak meg, hogy tényleg megtartották a tesztvetítést vagy valakik nagyon-nagyon átvágják a Twilight-rajongókat?? Ha az átvágás a céljük, miért teszik? Ha ez áll fenn nagyon nem szép dolog, és még szépen fogalmaztam.

De a lényeg a lényeg: SEMMILYEN HIVATALOS MEGERŐSÍTÉS nincs ezzel kapcsolatban, mindenki kezelje PLETYKÁNAK ezen híreket.

Ja igen említsük meg David Slade Újévi ajándékát is. Ezzel kapcsolatban sincs semmilyen hír. Se üzenet, se semmi. Mindenki vár. Biztos hogy megkapjuk előbb-utóbb. A türelem rózsát terem. :)

Frissítés: a Twilight Facebookjának egyik szerkesztője most írta Twittere, hogy a Summit sohasem tartott tesztvetítést a Twilight sorozat esetében.
Én már baromira nem tudom mit higgyek. :(

4 megjegyzés:

Azért az nem ad a hitelességnek, hogy 2 (egymástól független??) ilyen beírás van nagyjából egyidejűleg??

Az átvágás kinek lenne érdeke? És ahogy Te is kérdezed, miért?
Aztán a végső véleményt úgyis mindenki maga alkotja majd meg nyáron, mikor eljut hozzánk a film, addig meg azért bíztató, hogy úgy tűnik, jó lesz a film. Én szeretem ezt a harmadik könyvet, el ne szúrják!! ;)

Nagyon remélem,hogy nem átverés.Persze vannak olyan pihentelméjű emberek akik murisnak találják az ilyenféle reménykeltést.Én nem élem bele magam,majd ha két szememmel látom,az már biztos lesz.
Az eclipssel kapcsolatban nekem vegyes érzelmeleim vannak...én team Edward vagyok,tömören,szóval kíváncsi vagyok milyen lesz a film,de egy-két jelenettől előre félek...:)

Már nagyon kíváncsi vagyok. Reméljük tényleg lesz vmi trailer féle a Golden Globe-on. :) Csak ne mutassanak olyan sokat mint a New Moon-ból. Hadd legyen meglepetés :P :D
És bízunk David Slade-ben hogy valami jót alkotott nekünk :)

Szerintem levetítik az első trailert holnap a golden globe-on. ;D Én már nagyon várom, és remélem nem csapták össze...Szerintem a 4 kötetből ez volt a legjobb.
Team Edward!
Halii.