2010. január 29., péntek

Megjelenések és Remember Me

Megjelenések alatt a színészeket értsétek, konkrétan Kellan Lutz, Peter Facinelli, Edi Gathegi és Christian Serratos tette tiszteletét pár eseményen.
A Pellan páros a Calvin Klein és a LAND közös ünnepélyén vett részt, mindketten fessen, jól öltözötten. Christian és Edi pedig valami Data díjátadón voltak, ne kérdezzétek mi a szösz ez...
Pellan-ékról több kép erre, a vámpír és ember párosról pedig itt.

Emlékeztek még arra a felhívásra, hogy Kérdezz Rob-tól? Na erről adták ki az első videót, ahol Rob arról beszél, hogy miért vállalta el Tyler szerepét a Remember Me-ben valamint van egy új kép - a film számára készült promók közül - látott napvilágot. A videót itt nézhetitek meg (köszi adrien)! Ja azt el is felejtettem, Rob drágáról képregény készül. Aha jól olvassátok. Képregény. És már képet is adtak ki róla...
Frissítés: kijött a Kérdezd Rob-ot videó második része, ahol arról beszél, hogy milyen volt Pierce Brosnan-el együtt dolgozni. Katt a videóért.

5 megjegyzés:

Ahogy az angolok mondanák: No way:) Képregény? Azért mindennek van határa. Nekem itt van például...ez nekem már sok:)

Amúgy már régen meg szerettem volna kérdezni valakit, aki jobban informált nálam, hogy Christian Serratos és Edi Gathegi között van valami? Csak mert annyit lógnak együtt, meg twitteren is üzengetnek olykor egymásnak...

A ebbe jól beletaláltál, gondolkodtam rajta, hogy írok ezzel kapcsolatban valamit a bejegyzéshez, mert nekem is feltűnt, hogy gyanúsan sokat és "úgy" üzengetnek egymásnak twitteren... Ha engem kérdezel, sztem tuti lefeküdtek vagy legalábbis valami biztos volt velük. De hát egészségükre :D Ha nekem lenne ilyenre alkalmam én se hagynám ki :D De én nem Edi-vel kezdenék :D

Hát jó, akkor nem csak nekem tűnt fel. :)

Ez a képregényes dolog már sokkkk!!Szó szerint. :DImádom Robot,de ez már túlzás,ebbe Ő is beleegyezett vajon?Nem elég nagy hírneve van már így is?A rajongókról ne is beszéljünk...