2010. január 6., szerda

Forgatókönyvek - Twilight, New Moon és Eclipse

Kis meglepi: mivel éppen most láttam meg, hogy az Eclipse forgatókönyve kikerült a netre, úgy döntöttem megkapjátok az első kettővel együtt karöltve :) A New Moon-osban megtalálhatjátok a Victoria-s autóvezetős jelenetet is, az Eclipse-be csak "belelapoztam" de az első pár oldalban olyat találtam, aminek nagyon megörültem, hogy megint lesz, de nem akarok spoilerezni illetve dolgokat lelőni a filmből, tekintve, hogy nem tudni, hogy ez lett e a végleges forgatókönyv, szóval...
Szegény Jackson asszem kisebb bajba fog majd kerülni emiatt, ugyanis az E. forgatókönyvének lapjaira az ő neve van rányomtatva... Ajvé ajvé... A hozzászólásoknál megtaláljátok a linket.
A forgatókönyvek eredeti, angol nyelvűek és .pdf formátumúak.

31 megjegyzés:

Itt van a cucc:
http://data.hu/get/2049162/forg.konyvek.zip.html

Juj, nagyon köszi :):)
Nem akarjátok lefordítani magyarra?? Sztem az nagyon jó lenne :$:)

Ez jó ötlet volt:) Köszi:)

Mi lesz így Jackson-nal? És honnan derítik ki, hogy köze van hozzá? Úgy értem, bárki feltehette a netre és ráírhatta a nevét, nem?

Egyébként tényleg nem lenne hülyeség lefordítani:)

Néha tök jó lenne, ha nem lenne ez a kijelölés blokkoló. :D na, de mind1 begépelem.

Daniella: Internet Explorer-t használsz, mi?:) Én is, és nekem sem engedi, de próbálkozz más böngészővel, pl Firefox, mert azzal lehet másolni kommenteket:)

Van benne egy jelenet amit imádni fogok, David rakd bele!!! Légyszíves!!!
Persze ha az az igazi forgatókönyv, és nem írták át, illetve nem hagyják ki a film vágása során.
Csak az elejébe és a végébe olvastam be, de amennyire csak lehet könyvhű. De ez volt a New Moon esetén is és láttuk mi lett belőle. :(
Persze Slade nem Weitz. De várom az első teaser-t/trailert. Akkor talán többet tudok mondani.

A fordításról: kettőnknek nincs erre kapacitása, vagyis egyik napról a másikra tuti nem fogjuk tudni lefordítani. Esetleg ha még mások is beszállnának...
de ezt még megbeszéljük Annie-vel.

Én is most elkezdtem beleolvasni és vmennyire értem. :) Már nagyon várom. Engem nem annyira zavart a New Moon vagyis nekem jó volt, de amúgy nem az a kedvenc kötetem. A kedvencem a BD és Twilight. Tegnap mesélte az egyik osztálytársam, hogy megnézte a NM-t és neki nem tetszett (mondjuk ő nem fan és a könyveket se olvasta, szóval...).
De tuti, hogy jobb lesz az Eclipse mint a New moon volt. jajj de várom már!!!!
Ágnes amúgy már nem Internet explorer-t hanem Google Chrome-t használok. De nekem még mozillával sem engedi. Ez van. :)

Még csak az első 5 oldalt olvastam el és már annyira jó :D:D nagyon kíváncsi vagyok már rá :P

még tovább olvasom és annyira könyvhű....az szöveg is, minden....Charlie, Edward :) jajj ez annyira jó lesz :) :D

Vki áruljon el belőle részeket, nem tudok angolul :(:(

Am észrevettem, hogy a vélemények nagyon megoszlanak a NM filmről, ami nem baj, de hogy azért ne a 'rosszak' legyenek többségben, én amellett szavazok, hogy a NM király lett. Nem tökéletes (nem is lehetett volna), de nagyon jó a maga módján. Én a legjobban a végét szeretem, az egyszerűen fantasztikus lett! :D
Beleolvastam az Eclipse-be, és tök jó, hogy ilyen könyvhű meg minden, de nekem az Eclipse nem a kedvenc könyvem (utolsó a listán), meg amúgy is idegenkedem a rendezőtől, szóval én kicsit még mindig "félek" a filmmel kapcsolatban... :S

Ajjj csajok, most találtam rá erre az oldalra, és egyből ilyen finomságokat tudok leszedni... :P nagyon jó oldal, csak így tovább!!!

Van egy poén, ami nagyon bejön! :D Persze Jacob mondja! :D

Húúú, ezért nagy köszönet. :))
Egyelőre én is csak beleolvastam, és filózom is, hogy olvasni vagy nem olvasni, de félek, hogy nem tudom majd magam visszafogni. De a filmig majdcsak kitart ;)
Én is várom az első trailert!!

Sziasztok! Nagyon jó az oldal, gratula hozzá!:) Valaki megtenné, hogy átküldi nekem a forgatókönyveket kicsomagolva, mert én amikor letöltöttem, valami hibát írt ki:( Köszönöm szépen előre is! :) További szép estét! cijju007@freemail.hu

Köszönöm, már meg is kaptam! :)

nekemis át tudnátok küldeni??
köszi előre is.:)
krisztu14@gmail.com

Elküldenétek nekem is? Köszi előre is!!:)
mesike94@citromail.hu

Nekem is el tudná valaki küldeni? roncsi12@citromail.hu Köszi előre is.=)

Aki nem tudja a pdf formátumot elolvasni az menjen fel ide: www.pdfonline.com Oda töltsd fel a pdf dokumentumot ő pedig azonnal átalakítja neked word-be. Ingyenes.

sajnos én sem tudok angolul, de majd talán segítséggel menni fog néhány alapmondat.xDD addig is remélem, hogy lesz időtök és segítségetek, és le tudjátok majd fordítani. :) én is most találtam az oldalra és ekkora jó dolgot.:DD imádom.:DD na, sziasztok!

úristen,tök jó lett az egész:) bár nekem kicsit befejezetlenek a jelenetek.Meg a vége...az elég izés,mert hát azért fontos edward "meggyőzése" tudjátok miről beszélek:D.Remélem.Na,szóval az így kimaradt,de az eleje nagyon jó,meg a többi is tényleg,csak a vége.Meg egy valamit nem értek,most akkor a sulinál jacob elhajtott bellával edward szeme előtt?meg olyan kár,hogy kihagyta azt a részt,amikor edward követi bellát kocsival,meg mérges,meg ilyenek:).Csak egy pici volt belőle.Ezeknek a filmeknek mért mindig a végét cseszik el?:(

Sziasztok!
Küldjétek el nekem is légyszi, már nincs fent a data.hu-n.
fksz@freemail.hu

Névtelen: fent van datán, valószínű a linkben amit bemásoltál, hogy megnyisd maradt egy szóköz az elején vagy a végén. Próbáld úgy.

Annie!
köszönönöm!
Sikerült
Szilvi

nekem is el tudnátok küldeni a forgatókönyvet?:)weichagi2@citromail.hu köszi:)

elkülditek nekem wordben a forgatókönyveket ? smileyyyyy@citromail.hu köszike

Szia, én csak nemrég bukkantam rá erre az oldalra és nagyon tetszik :) légyszi nekem is eltudnátok küldeni a forgatókönyvet?:) nemszil@citromail.hu köszi

Sziasztok, valaki nekem is áttudná küldeni. Előre is köszönöm :D
gromit15@citromail.hu

A legelső kommentben ott van a letöltőlink, ne legyetek már vaksi bárányok :)